2017. november 24., péntek

Filmajánló: Kurosaki-kun no Iinari ni Nante Naranai

A korábban megnézett Wolf Girls and Black Prince miatt kedvet kaptam egy újabb japán filmhez és kizárólag Komatsu Nana miatt fogtam végül bele. Már sokszor sok helyen hallottam a nevét, de nem tudtam hozzá társítani egy filmet vagy sorozatot sem, így ezt letudni akarván belefogtam a Kurosaki-kun no Iinari ni Nante Naranai-ba.

Cím: Kurosaki-kun no Iinari ni Nante Naranai (I'm Not Just Going to Do What Kurosaki kun Says)
Rendező: Tsukikawa Sho
Műfaj: tiniszerelem, 
Év: 2016
Játékidő: 74 perc

Szereplők:
Nakajima Kento - Kurosaki Haruto
Komatsu Nana - Akanabe Yuu
Chiba Yudai - Shirakawa Takumi

Történet:
Akabane Yuu új iskolájának kollégiumába költözik be éppen. Elhatározván, hogy életét új mederbe tereli és új külsővel és pontokba szedett célokkal érkezik. Megismerkedik a folyton kötözködő Kurosaki Harutóval aki három havi szolgamunkára ítéli a lányt és a mindenki által imádott Shirakawa Takumival, akivel lassan kezd közelebbi kapcsolatba kerülni Yuu.
A lány vajon meddig és milyen mértékben lesz képes elviselni Kuro terrorját?

Whalemény:
Őszintén nagy melléfogás volt ez a film. Minden olyan elemet tartalmazott amit már végtelenségig unok a japán filmekben és sorozatokban. Minden színtiszta klisé tömeg volt, semmi több. Illetve finomítok, bírom én a klisét bőven, csak nem mindegy a tálalás és a színészi munka.
Annyi negatív elemet lennék képes kiemelni a filmben, hogy már belekezdeni sem érdemes...
Teljesen össze van sűrítve benne minden: a karakterek jelleme, a főhősnő sorsa, az érzelmek kialakulása... sorolhatnám. Nagyjából minden nap történik valami sorsfordító hősnőnk életében. Randira megy és egyéb (mint később mindig kiderül tanító jellegű) feladatokat lát el a folyton morcos Kuro miatt.
Plusz negatív: sajnálom az esetleges rajongókat, de két ilyen elcseszett kinézetű főszereplőt/színészt még nem pipáltam mint őket kettőjüket.
Számomra plusz negatív, hogy egyik színész sem volt a helyzet magaslatán, szerintem unaloműzésként csinálhatták meg a készítők és ők is ezt a filmet mindenféle tét és egyéb belegondolás nélkül.

Shiro
Számomra minden volt csak angyali nem, olyan erőltetetten akarták belénk sulykolni hogy mennyire nagy fehér herceg, hogy számomra inkább egy sorozat gyilkos benyomását keltette, aki titokban folytogatja az elcsábított lányokat.
Kuro
Szintén zenész. Értem, hogy manapság már nem dívik értelmes férfi főszereplőt mutatni a nézőknek, de Kuro a szokottnál is elme roggyantabb volt. Folyamatosan a világ legnagyobb hisztijével az arcán közlekedett és nagy ritkán előbukkant belőle másfajta mimika, ami egyszeriben engem kizökkentett és nem tudtam eldönteni, hogy Kuro akkor most normális?
Illetve erősen nagy fétis élt benne a lába kitámasztása iránt, amit előszeretettel használt is női főszereplőnk esetében, hogy a lehető természetellenesebb pózokkal karöltve tolja közel az arcát a lányhoz, mert az olyan erőt parancsoló...
Tudom, hogy a mangában is ilyen a karakter (igen, képes voltam bele olvasni a mangába a film után...) de talán ha picit másképp tálalják Kurót megtudtam volna emészteni természetét és azt is hogy ... hogy az istenbe volt képes végül beleszeretni. :D
Összefoglalva:
Nos aki bírja még a picit elme roggyantabb japán karaktereket annak egy jó kis szórakozást nyújtó film lesz. Így ajánlom minden japán film és sorozat rajongónak és a manga rajongóinak. Azoknak semmiképp, akik a koreai sorozatok által már nagyon átálltak a picit nyugatibb stílusra és nehezebben viselnek egy-egy unique karaktert. :D Én nagyon sajnáltam a filmmel eltöltött időt, nem igazán nekem szánták ezt a darabot.


Trailer

Magyar Felirat

Pontozás:
Cselekmény: 4/10
Színészek: 3/10
Zene: 5/10

2 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Peach Girl pedig nagyon jó film volt legalábbis szerintem. Nekem egyből belopta magát a szívembe. Ez a film se rossz egyébként bár nem is olyan kimagasló

      Törlés