2015. február 27., péntek

Ismertető: Flower Boy Ramyun Shop

Amyvel és Sorával régóta gondolkoztunk azon, hogy egyszerre kellene elkezdenünk egy sorozatot, és közösen végignézni. Ez a 6. rész környékéig ment is, aztán Amyék belefogtak az Empress Ki doramába ( totally respect...), így én meg folytatva most elhozom nektek ezt a nem mai sorit ;)


Cím: Flower Boy Ramyun Shop (꽃미남 라면가게)
Műfaj: romantikus, vígjáték
Epizódok száma: 16
Év: 2011
Csatorna: tvN

Szereplők:
Jung Il Woo - Cha Chi Soo
Lee Chung Ah - Yang Eun Bi
Lee Ki Woo - Choi Kang Hyuk
Park Min Woo - Kim Ba Eul
Jo Yoon Woo - Woo Hyun Woo

Történet:
Yang Eun Bi gőzerővel készül vizsgáira, ugyanis elhatározása hogy tanár legyen. Minden jól is megy, míg egy véletlen folytán be nem esik hozzá a WC-be(!!!) Cha Chi Soo, aki azonnal elbűvöli. Eun Bi barátnője unszolására erőt vesz magán, és randira hívja kiszemelt Oppáját, akiről viszont kiderül, hogy még csak középiskolás, és 6 évvel fiatalabb...
Ráadásul a Cha Sung örököse, és éppenséggel pont abban az iskolában (és osztályban) kell kistanárnak lennie, amibe Chi Soo is jár. Mindezek mellett Eun Bi apja hirtelen meghal, és így kezdenie kell valamit apja Ramyun boltjával is. Ehhez kap egy segítséget egy "narkolepsziás" óriás személyében, ki kezébe veszi a boltot, és Virágfiúkkal (és Eun Bi-vel) feltöltve fellendíti az üzletet.

Whalemény:
Jajj...sokk :D De keményen. Már az első részben koncentrált koncentrátumként öntik a képünkbe az eltúlzott, rájátszásos abszurd jeleneteket, és kell kitartás, hogy ezen átlendülve rákapjunk az ízére. Mert van neki, higyjétek el ;) Eleje számomra kicsit vontatottan indult, túl sok bemelegítéses rész volt, a ramyun bolt igazából csak a 6-7. rész környékén jön be a képbe, addig meg csak lavírozunk az iskola, Eun Bi élete, meg a Cha Sung komplexum helyszínei közt. Viszont amikor már beindul az üzlet, és végre egy helyen vannak főszereplőink, onnantól non-stop ökörködés, hasfogás, és tömény cukiság (Lee Ki Woo hatalmas adagot betol a képünkbe) :)
Jung Il Woo-t én személy szerint most láttam először, de amikor Amyék sikítva pattantak fel a képernyő elől a következő felkiálltással: "Úristen a The Moon that embraces the Sun sori bőgőmasinája", akkor azért én is vettem egy nagy levegőt. (És meg kell mondjam, ha nem kezdtem volna el párhuzamosan nézni ezt a sorit a The Night Watchman's Journal sorival, akkor lehet, hogy több idő kell ahhoz, hogy megszokjam Il Woo-t :D ). De ne húzzuk az időt, jöjjenek a szereplőink:

Cha Chi Soo:
A cégörökösök legelkényeztetettebb selyemburokban született ficsúrja, akit valaha is láttam.... De komolyan. Egyszerűen még a gyomrom is összeugrott minden egyes kaccsintásánál. Az összes nő számára egy kis matrica, amit aztán beragaszt élete  gyűjtőalbumjába. Miután találkozik Eun Bi-vel, aki maga a megtestesült anti-nő az ő értékrendjében, furcsa dolgokat kezd tapasztalni, még orvoshoz is eljár, de rá kell jönnie, hogy csak végre kezd érezni is a szívével, amit eddig nem tett sosem.
Jung Il Woo vagy nagyon jó színész, vagy csak tényleg ennyire jól megy neki ez a végletekig idegesítő karakter :D Ezt még nem tudtam eldönteni, de mindenesetre ez a szerep nagyon illett hozzá.



Yang Eun Bi:
Mackónadrág, lófarok, szemüveg...Kb ennyivel jellemezhetnénk is, ráadásul egy erőgép, férfiakat meghazudtoló ereje van.  Hiába múlt már el 25 éves, még mindig naív a szerelemben, azonnal kiadja magát bárkinek, és így mindig csak ő sérül. Apja halála, és Chi Soo terrorja azonban átlendítette egy ponton, és kedves támogatói segítségével végre kezdi megtalálni saját magát, és helyét a világban.
Lee Chung Ah nagyon hangos xD olyan üvöltéseket tudott kiadni magából, hogy az már hihetetlen volt :D Mindezek mellett a végtelenségig tudta fokozni az eltúlzott színjátszást :D Nekem kicsit sok volt.

Choi Kang Hyuk:
A súlyos alváskórban szenvedő óriás, aki mellesleg fantasztikus szakács :) És örök másodhegedűs :D Végig óvja Eun Bit, és a ramyun boltot, és ahol csak lehet, segít mindenkinek. Ramyun boltja menedék a kitaszított fiúknak, akik a részmunkaidős állásukért cserébe lakhatnak náluk. Eun Bi-t gyerekkora óta figyelemmel követte, és csak simán Feleségnek szólítja, amikor csak beszél vele.

Lee Ki Woo egyszerűen bravúros :) Szerethető, csupaszív, és végletekig vicces. Örülök is, hogy ő lett a másodhegedűs, mert azért ehhez a csapágyas csajszihoz jobb is, hogy nem lett több köze :D Személy szerint én őt először egy horror filmben láttam (Someone behind you), és már ott is szembeötlő volt a termete ( elvileg 192 centi körül van), és ott egészen más szerepkörben láthattam, úgyhogy üdítő volt ezt az oldalát is megismerni.

Kim Ba Eul és Woo Hyun Woo:
A Ramyun bolt 2 részmunkaidőse, kik ott is laknak Eun Bivel és Choi Főnökkel egy lakásban. Kim Ba Eul örökké hangoskodó, naív kis fiatal srác, aki megvakultan követ egy számító, ide-oda röpülgető csajszit, aki mindig csak akkor hívja amikor szüksége van rá. Woo Hyun Woo meg a másik fele....Nyugodt, szintén idealista, és az örök szótár forrás, Chi Soo bármilyen gonddal azonnal hozzá ment, hogy magyarázza meg neki.
Mindkét színész nagyon ügyesen hozta a szerepét, kiegészítették egymást, és családias hangulatot teremtettek :)

Összegezve: Mindenképpen ajánlom megtekintésre, bár aki nem bírja az elnagyzolt jeleneteket, annak lehet, hogy nem fogja befogadni a gyomra :D  Apropó gyomor....Ennyi tökéletesen ínycsiklandó ramyunt még nem láttam egy sorozatban :D Folyton éhes voltam :D

A végével nagyon nem tudtam mit kezdeni, ez olyan menekülő tervesnek tűnt számomra, így aki látta, az elmesélhetné nekem, hogy [SPOILER!!!!] (Cha Chi Soo milyen részleghez vonult be, hogy nem kellett beöltöznie, és a haját sem levágatnia???) [SPOILER VÉGE]


Trailer:


Pontozás:
Cselekmény: 7/10
Színészek: 7/10
Zene: 8/10

5 megjegyzés:

  1. Jó néhány évvel ezelőtt láttam ezt a sorozatot (unokahúgom unszolására :D ), de a történetre már nem is nagyon emlékeztem, csak arra, hogy nem volt rossz és talán ebben volt, hogy "Csacsiszu" mindig retket szeletelt (?) - egyszer nézhetős, de kikapcsolja az embert. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ebben van :D Nekem is egyszer nézős, de mégis közben azért szórakoztatott :) Jung IlWoo-t nehezen tudom még mindig megszokni :D De a csajjal nagyobb problémáim voltak :D

      Törlés
  2. Szia megtudhatnám,, hogy honnan szedted le a sorozatot? Én sehol nem találtam hozzá torrent linket. Vagy online nézted?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      asiatorrents oldalon biztos fent van, de már nem emlékszem, honnan sikerült leszednem :(

      Törlés
  3. Nem tudom, hogy jók-e a felirathoz, de a Doramax264-en 1Fichieresek talán élnek még, a rutracker-en is van torrentes, valamint itt is megtalálod: http://chauthanh.info
    ...remélem valamelyik passzol! :]

    VálaszTörlés