2012. június 15., péntek

Koreai Kulturális Központ

Ezidáig nem nagyon írtam újabb ismertetőt, ennek legfőbb oka az államvizsgám volt, most hogy sikeresen túlestem rajta, végre tudok normális bejegyzéseket is majd írni.
A blogon lassan már annyiféle Koreával kapcsolatos dolog van, fent, hogy nem tudom milyen kategóriába tegyen ez a bejegyzést. (azt hiszem valami új rendszert kell lesz kitaláljak)

Most látatlanban a KKK-ról fogok írni, a Koreai Kulturális Központról, amely idén nyílt meg, és Pesten található. Miért látatlanban? Mert eddig még nem jártam ott. Viszont rengeteget hallottam róla és 25-én egy Workshop keretében végre megtörik a jég és én is megnézem magamnak az épületet és az ottani programokat. :D
A központ nagyon modern környezetben várja az érdeklődőket a rengeteg ingyenes programmal, többek között: Kpop tánc, Koreai alapozó tanfolyam, papírhajtogatás, főzőtanfolyam, filmvetítések. Ezek többsége ingyenes, a papírhajtogatás kerül 1000/alkalomba, de ott is az anyag árat fizeti az ember, illetve a főzőtanfolyam kerül még kisebb összegbe.

Most nem kevés izgalommal várom a 25-ét. Jelentkeztem a Tradicionális tánc workshopra és a Samuinori hangszeresre is. Alább láthatjátok a plakátot.(katt rá, és máris nagyobb lesz) Jelentkezzetek minél előbb ha érdekel titeket, mert korlátozottak a helyek száma.
A másik szuper dolog a KKK-val kapcsolatban, hogy bekerültem a koreai alapozó csoportba, ami 27-én indul. Már alig várom. :3 Írok, amint voltam mindkettőn. :)

Érdemes rendszeresen figyelni az oldalukat vagy akár a facebookjukat, hogy le ne maradj semmiről. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése